Przejdź do treści
Beata Borucka

Beata Borucka Mądra Babcia

Znana w sieci jako Mądra babcia jest największą i najbardziej wpływową silver influencerką w Polsce. Ma misję aktywizacji, edukacji i nobilitacji kobiet 50Plus. Wokół swojej działalności w SM zgromadziła niemal 500 000 kobiet.

Swoją autentycznością, humorem, energią i erudycją zbudowała wysokie zaufanie ze strony społeczności i jest ogromnym autorytetem dla jej odbiorców. Jest autorka jedynej książki  o babciach i dla babć „Mądra babcia”. Jej unikalność polega na tym, że jest influencerka lifesytową, odnoszącą się do ważnych i różnorodnych  życiowych tematów, takich jak zdrowie,  dobre samopoczucie, samoakceptacja, uroda, moda bezpieczeństwo, relacje, moda, kulinaria czy finanse.

Jej materiały docierają do niemal 5 MLN osób miesięcznie. Jest niekwestionowanym autorytetem dla swojej społeczności i ma ogromne przełożenie na decyzje zakupowe odbiorców. Angażuje społeczność we współdziałania, konkursy, akcje społeczne i charytatywne, Jest ambasadorką wielu kampanii społecznych. Uzyskuje także bardzo wysokie zaangażowanie społeczności.  W swojej działalności stawia na odpowiedzialność za słowa, bo tak rozumie rolę influencera.

Stworzyła jedyną  internetowa telewizje dla osób 50Plus SilverTV, gdzie zaprasza ciekawych ekspertów, artystów i  twórców.  We własnym, nowoczesnym studio filmowym SilverTV realizuje jedyny w sieci niedzielny program śniadaniowy na żywo „Na dobry dzień”, a także realizuje produkcje filmowe i nagrania  pod potrzeby partnerów biznesowych.  Porusza tematy ważne społecznie, kontrowersyjne i odważnie odnosi się do otaczającej nas rzeczywistości.

Swoją działalnością pokazuje, że w życiu na nic nie jest za późno. Z wykształcenia jest magistrem farmacji z 20-letnim doświadczeniem w marketingu farmaceutycznym. We współpracy ze sponsorami projektów dba o korzyści zarówno sponsora, jak i mi społeczności oraz własny wizerunek i RTB. Ma szeroką wiedzę z zakresu medycyny, farmacji i profilaktyki zdrowia. Swoje materiały buduje na rzetelnych danych, badaniach i dba o etykę przekazu oraz wiarygodne źródła informacji. Jej społeczność jest bardzo zainteresowana tematyką zdrowia i zachowania dobrej formy na długie lata.

Powrót